aaa

aaa | aaa

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
aaaaa
liečba
 
Eamileann
Eamileann | 18.1.2021 09:02

Čo za slaboduchých jedincov sa tu snaží podrývačne podsunúť, že testovanie sa používa miesto liečenia? Toto je už x-tý príspevok s tou istou témou...

Pre hádania chtivých - Matoviča považujem za nekompetentného a celoplošné testovanie za zbytočné vyhadzovanie peňazí. Aj napriek tomu však chápem logiku: keď Ťa nenakazia, neochorieš, keď nie si chorý, netreba Ťa liečiť...


aaa
aaa | 18.1.2021 09:28

Včera som pozeral tlačovku na ktorej pán veľkomožný znižoval počty ľudí v nemocniciach vďaka testovaniu.


Eamileann
Eamileann | 18.1.2021 09:35

Áno, znižoval, ale nie logikou otestujeme ich a tým ich vyliečime, lež testovaním nájdeme a následne izolujeme chorých, ktorý to tým pádom nebudú šíriť ďalej, takže dva týždne po pretestovaní populácie by mal počet nových prípadov v nemocniciach klesnúť. To je asi ale priveľmi zložitá úvaha, čo? :D :D :D


aaa
aaa | 18.1.2021 09:49

Áno presne ako vravíš, len keď si pozriem štatistiky na koronagov,tak počet hospitalizácii po minuloročnom testovaní stúpal plynulo ďalej. Ktovie prečo.


vsetkovklude
vsetkovklude | 18.1.2021 09:57

Lebo sa nespravilo trasovanie, ani dáta nikto dôkladne nevyhodnotil a ďalej nasledovali opatrenia podľa pocitu premiéra a nie odporúčaní odborníkov. Trasovanie pri 50k odhalených prípadoch nie je easy, ok, ale čo tie kostoly, vleky a kadejaké výnimky z (ne)lockdownu. Teraz nám čísla začínajú klesať, lebo máme už vyše 2 týždňov lockdown ako má byť...


| 18.1.2021 09:58

@Eamileann: To je vsetko pekna teoria, zial prakticke skusenosti z novembroveho testovania dokazali, ze to celkom tak idealne nefunguje.

Vsetky vtipy na tuto temu poukazuju na smutnu skutocnost, ze Matovic sa obsesivne zameriava na testovanie miesto toho, aby riesil masivnu ockovaciu kampan. Sudny clovek vie preco to robi, ostatnym nema zmysel to vysvetlovat.


vsetkovklude
vsetkovklude | 18.1.2021 10:04

anonym, skús to vysvetliť, prečo to Matovič robí, lebo mne to nejako nedochádza...


aaa
aaa | 18.1.2021 10:14

VSETKOVKLUDE: trasovanie sa nemohlo robiť keďže vojaci ešte v januári nahadzovali dáta s papierikov. Teraz čísla klesajú treba chitro stihnúť testovanie aby sa pokles dal prisúdiť testovaniu.


Eamileann
Eamileann | 18.1.2021 10:32

Ja viem, že to nefungovalo, myslím, že hlavne kvôli tomu, že ľudia s negatívnym testom (a veľa z nich bolo falošné negatívnych, ďalší sa nakazili počas trvania platnosti certifikátu) mohlo následne slobodne behať ďalší mesiac, kde sa im zachcelo. Myslím, že účinný by bol aj samotný lockdown, ktorý je aj tak nevyhnutný, a testovanie bude plytvať finančnými aj ľudskými zdrojmi, ktoré teraz treba v nemocniciach či inde. Som presvedčený, že celoplošné testovanie bol experiment, ktorý nevyšiel, a nemal by sa opakovať, aspoň nie v takej podobe, ako bol spravený prvý krát (menej zasiahnuté oblasti nemá zmysel testovať takýmto spôsobom).

Aj napriek tomu všetkému však nechápem, ako to môže niekto takto prekrúcať a tváriť sa, že niekto tvrdí, že testovanie by malo fungovať ako liečba, ale nefunguje.
Je tomu čo vyčítať milión iných vecí, prečo si autor obrázku vybral zrovna to, čo odkazuje akurát na fakt, že sám nemá páru, o čom točí? To nie je vtipné, to je smutné :(


aaa
aaa | 18.1.2021 11:02

EAMILEANN: celý svet sa vybral smerom k očkovaniu, len my sme sa vrátili o krok späť ku experimentu ktorý nevyšiel.


Eamileann
Eamileann | 18.1.2021 11:21

O čom točíš, vole? Ja nič z toho nespochybňujem. Ja sa pýtam len a len jednu vec, o tomto konkrétnom príspevku, ktorý nehovorí nič o očkovaní. Ty si nerobíš srandu z testovanie vs. očkovanie... Ty si robíš srandu "liečime pacienta testovaním a, čuduj sa svete, ono to nefunguje". Prečo? Kto príčetný si myslí, že takto by to malo fungovať?


Nehanebná bublina
Nehanebná bublina | 18.1.2021 11:31

Dvakrát sa píše spolu.


aaa
aaa | 18.1.2021 12:03

EAMILEANN: okej


Eamileann
Eamileann | 18.1.2021 12:17

Neviem, či je to odpoveď na moju otázku, ale aspoň sme sa konečne pochopili, teda aspoň dúfam :)


| 18.1.2021 12:29

@vsetkovklude: Lebo je to chory jedinec, ktory si takymto sposobom honi ego. Keby ustupil racionalnym dovodom, musel by uznat, ze sa myli a to je pre neho absolutne neprijatelne. Je to jedna z crt narcisizmu.


aaa
aaa | 18.1.2021 12:56

18.1.2021 12:29 : ďakujem (:


Michal
Michal | 18.1.2021 13:04

Igora prvého medzi múdrymi tiež nemusim, ale myslím, že posúdiť úspešnosť plošného testovania by sa dalo len nazretím do paralelného Slovenska, kde sa netestovalo. Všetko iné sú len dohady. A k lokálnemu testovaniu len pripomeniem, ako po uzavretí Tvdošína všetci nabehli do "zeleného" Kubína. Toľko k zodpovednému kolektívnemu mysleniu.


Nathanael
Nathanael | 18.1.2021 13:15

Aaa: možno sa dá očkovať len obmedzeným tempom a tým pádom asi chcú, aby sa ľudia svojej vakcíny dožili...


Len tak
Len tak | 18.1.2021 13:19

To s tým celoplošným testovaním je dobrý nápad a myslím si,
že by to bol vhodný prostriedok k splošteniu grafu. Tým pádom by nemocnice neboli preťažené.
Ale...

Ako je jasné pomaly aj poslednému vekslákovi v parlamente, Matovič nie je schopný zorganizovať a dotiahnuť nič rozumným spôsobom do dôsledkov. Povie A, a na B a C sa vykašle.
.
Urobí celoplošné testovanie, ale následne to nevyhodnotí, nevynúti dôsledné dodržiavanie karantény, na lockdown navešia toľko výnimiek, až stratí význam svojho názvu.
.
Takže nezlyhalo celoplošné testovanie, to bolo ok, ale jeho chabé výsledky sú preto chabé, že sú oklieštené následnou deorganizáciou, nedôslednosťou a chaosom.
.
Naviac tieto dôsledky nasrali ľudí, ktorí zo zaťatými zubami absolvovali celoplošné testovanie, ale nevidia očakávané výsledky, lebo Matovič je chaotér. A tak sa všeobecné povedomie obrátilo aj proti Matovičovi aj proti celoplošnému testovaniu.
.
Nedivím sa Sulíkovi, že v stave, akým spôsobom to riadi Matovič, nevidí zmysel ďalšieho celoplošného testovania.


Nathanael
Nathanael | 18.1.2021 13:28

Len tak: Daň za to, že sme už skoro 30 rokov v permanentnej predvolebnej kampani. A za to, že polícia ide mafii po krku. Tým pádom dezolati huckaní Ficom spochybnia všetko a vtedy sa ťažko vymáha dodržiavanie pravidiel... A je asi najväčší problém, že pei voľbách ľudia oceňujú schopnosti, ktoré politici počas výkonu moci až tak nevyužijú a naopak na schopnosti, ktoré sú dôležité väčšina voličov kašle a aj tak sa dajú len ťažko na základe kampane vyhodnotiť...


Len tak
Len tak | 18.1.2021 13:37

Áno, voľby nevyhrávajú analytici a manageri, ktorí dokážu kľudne neantagonistickým spôsobom stmeliť ľudí, ale mediálne hviezdy, prípadne konfrontačné typy, ktoré dokážu vyburcovať časť spoločnosti proti niečomu. Proti Maďarom, proti marginalizácii Maďarov, proti potratom, proti zlodejom ( toto bola veľká spoločenská požiadavka minulých volieb ), proti systému, proti EU a NATO.

Ináč... často sa tu prezentujú Igi a Riško ako dvaja kohúti, ktorí sa iba hádajú ako malé deti. Ale... Riško sa snaží nevšímať si Igiho a niečo aj robiť, tak ho aspoň obviňujú z toho, že Riška provokuje.
.
Lenže...
.
Čo by sa stalo, keby tu Riško vôbec nebol ?

a) bol by kľud a všetko by klapalo.
b) Igi by si našiel iného Riška s iným menom.

Ktorá odpoveď je správna ?


Len tak
Len tak | 18.1.2021 13:38

... z toho, že Igiho provokuje---


| 18.1.2021 13:41

@Len tak: 100% suhlas, lepsie by som to nenapisal.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader